Reader question


SVAR; Hejpådig! ^^ Ehmm.. ja.. ladda ner filmer är ju inte bra.. men jag har inte riktigt brytt mig om det. ^^ Okej, till frågan igen. Jag laddar/tankar ner från två olika sidor som jag tycker är rätt så bra, dock så kan personen som ladda upp filmen på hemsidan ljuga. Med det menar jag att filmen kan vara fejk, alltså att det inte är en film. Iallafall, sidorna är Tankafetast.com & Isohunt.com.  Tankafetast.com är den nya versionen av tankafett.se eller vad det nu var igen. Dte var det! Ojuste, du kommer behöva torrent för detta om du ska tanka ner från dessa sidor! ^^

Kommentarer
Postat av: M I M I

jag fattar aldrig nåt av det där, har folk som laddar hem åt mig :D hahahah

sv asså se filmen, såå bra!

2010-07-05 @ 23:33:32
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0