The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else.

Glömde kameran när jag skulle ut! Kom på det när jag var vid skolan typ.. typiskt.. Så tyvärr blir det inga bilder. Me sorry! Skulle gärna vilja visa lite bilder..

Festivalen/konserten var inte som väntat alls. HAHHA! Visste inte ens vad det var för musik som skulle spelas, M.B sa att det skulle vara reggae. Det var lååååångt ifrån reggae! Det var en kille, eller snarare man som stod och sjöng där med sin gitarr. Påminde mig om jesus.. varför? Jo, han hade långt, lockigt, brunt hår och en vit liknade dräkt på sig. Helt skum, sen så skålade han med publiken på scenen. Det vara bara för skumt! Sen satte vi oss iallafall och lyssna samtidigt som vi snackade och kommenterade människor där. För roligt! 

M.T får syn på en spå-tält och säger till M.B att hon ska bli spådd. Vi gick dit för att se hur mycket det kostar, och det visade sig kosta 200:- Ofta att vi ska paya för det? Saajk, så vi stack och köpte  lite bakelser och vatten och satte oss på tåget hem igen. Sen planerade vi vad vi skulle göra den kommande dagarna och vi kom fram till att vi ska bada på tisdag, samt grilla! Underbart :) ♥ 

Kommentarer
Postat av: Meluuuuuza Bowjääng '<3

asså guuud ja måste va odödlig nu!

om du ba visste hur mkt jag garvat asså HAHAHAH den där Tomas Di leva så hette han! HAAHAHAHAH! å sen spågumman ohaaa hon ba jag ska på paus. Men ba hello ja vill bli spådd? 200kr näääe i dont think soo :p



återigen tack och yeea svarta pricken is always there ;D

2010-07-17 @ 00:34:47
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0