Dear world, I'm right here. Why can't you see me?

Bild lånad av we♥it.com.

Sista veckan på skolåret och idag hade min klass megaroligt! Eller jag hade det iallafall! ^^ Västerås med klass 9B, hur underbart som helst! Vi började åka vid nio till Västerås och det tog väl en timme eller nåt. Långt tid iallafall, jämfört med hem vägen som inte tog så långt tid alls kändes det som. Vägen dit sov jag som en stock, skittrött! Bättre att sova i bilen än på Västerås, u feel me? ^^

När vi väl var där gick ni ner till den där parken där "skogsturken" spelades in. Åt lunch, eller "lunchade", och chillade. Fotade också lite, fast egentligen var det inte jag som fotade så mycket den här gången. Utan andra personer tog och fotade åt mig ^^ Kanske borde skaffa en assistent? (A)

När vi kände oss mätta och belåtna åkte vi vidare till Arosfortet där vi var i två timmar. Skitroligt! Typ som Fångarna på fortet var det. Man har liksom en lagledare sen får man en nyckel för att öppna upp portarna med. Där inne fick man själv klura ut hur man skulle göra. Väldigt skoj, kan se om jag åker dit igen med E-tuna kanske? Och förresten så losa mitt team.. jävla #&¤!

Därefter åkte vi till Björnö och badade och grillade korv. Spelade nåt spel som jag inte kommer ihåg namnet på och hade det vara allmänt mysigt ;) Sen drog vi hem till Stockholm vid 6-7 tiden och gjorde ett stopp för att handla lite snacks. Är nu äckligt mätt på godis och massa onyttigheter! Blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0