Feelings can be controlled, but tears never lie.


Bild lånad av we♥it.com.
Redigerat av mig.

Igår natt kom en kusin hem till oss, han kom hem från Sydkorea efter att ha studerat där.. Fyfan, vad coolt säger jag bara! ^^ Eller var det Nordkorea?.. Nån av dem var det iallafall. Han kom vid två och jag pallade verkligen inte vara vaken, så jag gick och la mig. Men jag hann inte somna för de kom precis hem och man kunde höra hur mamma pratade med honom. Och som alltid i alla asiatiska familjer så måste man hälsa, så brorsan ropar på mig och Lisa kommer in och säger att jag ska upp. Gick jag upp då? Nää.. inte riktigt va xD Mamma förstod mig, tack gode gud för det ^^

Och idag fick jag reda på att han hade köpt en helt ny systemkamera och att han skulle låta mig pilla på den, sägs det. Fyfan! Att jag inte go chansen, right?! :O Fick värsta ångesten.. Äh.. får vänta tills jag får en egen. När vet jag inte.. har inte precis pengar till det nu heller :S Kan inte ta pappas pengar, för han spenderar dem redan nu.. Fixa om i trädgården så det blir plant, köpa en ny kylskåp som vi alla kollade in idag. Bilen fick punktering så där rök pengarna återigen.. Så kameran får vänta ett bra tag..

Det var planerat att dra till centrum när regnet plötsligt öser ner. Men det hindrar oss inte för att åka, för solen tittade snabbt in igen ^^ Så Lisa och jag tog cykeln till centrum och kollade in priset på pudret som jag råkade tappa när jag städade. Så jävla klumpig jag är.. -.- Blev skitarg, sen Lisa ska leta snart och fixa den. Helt misslyckad alltså! xD Nåja, alltid trevligt att hon vill hjälpa till ^^ 140:- för pudret.. svider som i helvete i plånboken.. Får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0