Känner lukten av......Skolavslutningen!!!

Hellooooooooooo!!!!!!!! Lillesyrran är här!  Åhhhh Sommarlovet är snart här jag kan till och med känna lukten av den!!!! hehe...
Jaja.... Soo?? Wass up?? Jag har utflykt imorron och slutar kl.13.30 Wiihoo!!! hihi... Sen på fredag är det skolavslutning!! Och bal för syrran!! Hehe jag ska komma och kolla på dom o sedan bedömma vilken klänning som är ful och vilken som är fin. xD Sedan efter sommarlovet så börjar Linda gymnasiet! O jag börjar femman.... Inte roligt.. Och sen på lördag är det E-Tuna som gäller!! Åhh Längtar som bara den!!
Men vet ni en sak? Min kompis bad mej att blogg på hennes blogg.. Lixom jag har ju sommarlov o jag vill bara softa menmen får försöka. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0