None of your scars can make me love you less.


Modell; Jag
Foto av; M.B


När jag tog den här bilden ville jag bara dööö! Det stank så jävla mycket att det inte var sant! Stack frikking kiss och avföring, omg.. fick typ hålla andan när hon skulle snappa fotot. Hahha, väääärsta fake leendet jag har där, man ville typ bara dö av lukten typ.. Skitlääckligt. Rekommenderas inte att gå in i såna telephone-kiosk eller vad det nu är.

Oj, midsommardagen idag och igår midsommarafton. Hann tyvärr inte skriva, men gjorde ändå inte så mycket. Grillade, brorsans kompisar kom över för att hjälpa till med att bära in kylskåpet. Åt.. snacka.. kolla på fotbollsmatchen mellan Spanien och Chile. HAHAH, Spanien typ krossade Chile, snacka om fail Chile xD G.S, brorsans kompis blev typ arg och vi bestämde oss för att kolla på film. Skitbra film! Fyfan.. ska skriva ett inlägg om den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0