One kiss and you have me.



Första dagen av sommarlovet och det känns inte riktigt som sommarlov, trots att det är det! ^^,
Har bara ägnat mig åt att fixa till mitt rum efter fixningen inför balen. Hann aldrig att städa rummet riktigt ordentligt, men nu så är det städat och fräscht! Såååå skönt! :)

Mindre skönt var när jag tappade mitt puder och den sprack i tusen bitar! :( Skitledsen blev jag, får köpa en ny när jag har råd.. har inga pengar nu.. Ojuste, på tal om råd så slösade jag mina sista småpengar på nagellack från HM. Så jävla snygga! Ska se om jag hittar den på deras hemsida, annars får jag nog ta kort till er eller nåt ^^

Solen skiner in som in i helvete, varför kunde det inte vara sol när det var bal? -.- Whateeevääär. Får se vad jag hittar på ikväll. Kanske film med David som jag lovade? Eller serie? Eller kolla bilder på FB? Hmm.. mycket att välja mellan ^^

Kommentarer
Postat av: Melissa B

såå sööt! Kusin !! :))<3<3

2010-06-16 @ 00:48:13
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0