So now i don't ever have to leave, i've been found out so now i'll never explore.


Modell; P.H
Foto av; mig.


Känner mig sååå segt och irriterad, varför vet jag inte. Kanske beror det på att jag nyss övningskörde.. Det var inte lika roligt att köra nu som första gången, men det beror på att jag gör samma sak hela tiden. Nåja, svårare saker kommer med tiden.

Lasangen ligger nu i ugnen och steks och jag ooorkar inte städa huset.. inte idag. Ska göra det under veckan, men inte idag, inte nu och inte senare. Tydligare kan jag inte bli! xD

Stektes i solen idag, fyfan vad skööönt! Lite skabb var det när en man kollade rakt på mig ;S Han målade grannens takkant och så får han syn på mig. Jag ba; "hello? vänd dig om -.-" Skitäckligt.. Men eftersom att jag har umgås väldigt mycket med J.P så körde jag på hennes sätt, KÖÖÖR BARA! Och där låg jag, i en och en halv timme. Brun blev jag inte.. blir inte så brun så snabbt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0