Undisputed III: Redemption


HANDLING, taget från Filmtipset.se,
Ryska internen Boyka lider allvarligt av knäskadan han åstadkom i slutet av förra turneringen. Han är därför inte längre den fruktade fighter han tidigare var, har han sjunkit så långt att han nu bara får rengöra toaletter. Men när en ny turnering börjar, en internationell sådan, så matchas många av de bästa kämparna från fängelser runt om i världen. Turneringen lockar vinnaren med frihet - Boyka måste nu återvinna sin värdighet och kämpa för sin plats i turneringen.

ÅSIKT;
En asgrym film! Sheet, vågade inte missa nåt av filmen, dock blev jag tvungen då jag var så kissnödig över all dricka jag drack ^^ En asgrym film! Fast man bör nog se de två första filmerna före denna, den här filmen är typ en fortsättning eller vad man ska kalla det för. Har inget ont att säga om filmen, förutom att det ar rätt så mycket blod. Grymma moves också! 10/10 av mig helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0