Visste du..

att jag vill - ha sommarjobb i år, men det kommer inte bli av?
att jag lyssnar mest på - koreansk musik nuförtiden. ^^
att jag pratar - väldigt mycket med mina syskon. ♥
att jag inte gillar - att vara ensam, men har lärt mig nu.
att min bästa vän är - M.T. ♥
att min första riktiga kyss - har jag ännu inte fått! :O
att jag avskyr när folk snackar - skit om mig?

att jag gillar att - sova läääänge läänge!
att jag alltid kommer att - sakna folk i skolan när vi slutar.

att jag är hemligt förälskad i - skor & kläder? Kan inte få nog av dem ^^
att sist jag grät var - när jag hostade sönder mig idag. Okej, grät inte, men en tår kom xD
att min mobiltelefon - är urgammal?
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag ligga kvar och sova.
att innan jag går och lägger mig - så borstar jag såklart tänderna twice!
att jag just nu tänker på - sommaren 2010 och balen!
att jag vill flytta till - en snygg, ljus lägenhet som jag inrett själv?
att jag inte vill bo kvar i - mitt rum? Vill ha ett större fööfan! xD
att jag verkligen vill - ha en snygg platt mage snart?

{Tagen från Lisa ^^ }


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0