When I'm sad, you were always there to make sure I'm okey. Thanks for being there for me.


Modell; Jag ^^
Foto av; M.B

Redigerat; Jag

Bilden är tagen i Starbucks i Birmingham, om jag inte minns fel nu.. Tog ett fik iallafall och det var supergoottt! Speciellt drickan i handen, me like it! :) Åh.. vill ha Starbucks nu här i Sverige..

Dagen har inte varit så speciell, kollat in skolan, handlat mat med brorsan, Lisa och två av hans kompisar. För imorgon blir det grill med hans kompisar och jag hänger med! :D Hahha, ingen vill missa grill va? ^^ Känner mig som väärsta största inbjudaren, men ääsch. Hans kompis frågade mig om jag ville komma, so why not liksom? :P Kanske kan skaffa vänner där, dock inte i min ålder.. Nåja, får se hur kvällen blir!

Har inte hunnit plugga teori idag, känner mig inte duktig alls. Ska göra det imorgon, dubbelt! Eller idag, klockan är över tolv! ^^

Kommentarer
Postat av: Meluuuuuza Bowjääng '<3

I love this pic :) thihi

du är såå vacker Linda !! ut & in :D<3<3

2010-06-24 @ 00:45:58
URL: http://mmelissa.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tacck detsamma! ^^ <3

2010-06-24 @ 01:11:32
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0