You can do anything, but not everything.


Foto av mig.

Måste verkligen ta mer bilder med min kamera, annars är det inte roligt att blogga. Måste alltid ha en bild när jag bloggar, annars blir det lite tråkigt att bara läsa. Hm.. dock så har jag ingen inspiration till vad jag ska fota.. :/ Nåja, tog nyss denna vackra bild! ^^ Hahha, vacker vet jag inte, men jag gillar att det inte är så mycket fokus på bilden ^^

IKEA medd syskonen, de har ju rea nu så varför inte åka och kolla? Hittade massa kuddar som jag ville ha, små som stora! Vill ha massa kuddar på min säng, men vet inte om det kommer bli av.. Dessutom så är min säng stor, så det behövs massa kuddar! :D Och så hittade jag en smart förvaringslåda som jag vill ha, men köpte den inte. är fan pppaaank! xD Så.. den får vänta lite.

Fyfan! Sydkorea ute ut VM.. :'/ Kom igen Japan nu va! x) Hahha, asiater kan bara inte spela fotboll, men hey! Nu när vi ändå är med, varför inte heja då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0