Boy, you have never seen me like this, haven't you?

Bild lånad av we♥it.com.

Jag har varit helt sjuk, literally ^^ Efter en god lunch i skolan blev jag helt knäpp! Mina två sista lektioner garvade jag bara. Omg, det var bara så roligt xD Vi hade svenska och M.T höll på att somna, seriös. Hennes ögon bara stängdes och jag garvade åt henne som fan. xD Efter svenskan hade vi lite rast. På rasten vet jag inte vad som egentligen.. xD Jag hälsade på allt och alla, virrade omkring som en vilsen kyckling och var bara allmän trött. Det blev liksom inte bättre när vi hade SO. HAHAH, kunde verkligen inte koncentrera mig alls. Garvade hela tiden åt allt och alla xD Så sjuk jag är.. xD Jajja, så blir det när jag är både sjuk och trött på samma gång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0