Cuz' we can do what we want and you can't stop us.

Bild lånad av we♥it.com.

Datorn bara brummar och låter, fan så jobbigt.. Jag vet, jag sa att jag skulle rensa den, men det blev tydligen inte av. Orkar inte.. David får göra det någon gång, ska fråga snällt (A) HAHAH! Vad taskigt jag är. :P Ska hjälpa till när han rensar den (A)

Solen strålar och snön håller på att smälta. Underbart! Förutom när snön smälter för då blir det bara halt på marken. Var nära på att trilla omkull idag, men så bra balans som jag har lyckades jag hålla mig (A) Hihih. :)

Allting rullar på som vanligt. Längtar tills på onsdag då allt är avklarat, engelska NP, biologiprov och spanska läxförhör. Kanske man ska dra till centrum imorgon och köpa ett nagellack från HM? ^^ Såg en jättefin rosa nagellack från deras hemsida, UFF! Den är sååå pretty! Den måste köpas ^^ Sedan ska jag försöka att låta bli att köpa kläder nu. Måste ha pengar till London, där ska jag shoppa loss! Hoppas jag (;

Kommentarer
Postat av: elina ^.^

vill bara tala om för dig att jag har en ny blogg. :) http://pinksbabykin.blogg.se/ lägg till mig på bloglovin eller skriv ner det någonstans för jag lär inte använda min nuvarandre blogg längre, :)

2010-03-16 @ 15:04:52
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0