For every decision, I'll choose to follow the difficult path.

Bild lånad av we♥it.com.

Det kan inte vara sant! Igår när jag var på väg hem så höll snön på att smälta bort, and guess what now?! Den kommer tillbaka! :O Det bara faller och faller.. -.- Näfan, idag ska jag stanna hemma! ^^ Skulle egentligen till centrum idag, men eftersom att det snöar så stannar jag hellre inne och tar det lugnt.

Igår på tjejmiddagen så hade vi det jättetrevligt! :D Värsta maten, tack M.B! ♥ Du måste ge mig receptet! ^^ Hehhe, låter som en gamling när jag säger så (A) Nåja. Tog inte så värst många bilder som jag i normala fall brukar göra, med det gjort S.M minsann! :D Så tar hennes bilder när jag får dem -.-' ^^ Det lär dröja ett tag. xD Förövrigt så kollade vi på film, talk crap och bara tog det lugnt. :) En lyckad tjejkväll :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0