Purple rose, special made for you.


Bild av mig :)


Posten är så jävla tröga! Beställde hem mitt personbevis från skattemyndigheten i söndags och den borde vara här hemma hos nu precis nu. Men nej, posten klantade till sig ännu en gång. Seriös, orkar inte vänta på posten varje gång man beställer nåt. Det är ju fan jobbigt ;S Nåja, ska dra till centrum och se om jag kan ta ut mitt personbevis där för att sedan skaffa mitt pass. Behöver göra den nu! Orkar inte vänta xD Kommer se ut som en apa, men då får jag göra det ^^ Blir aldrig fin på kort iallafall xD

Anyway, gjorde våfflor nyss och de var helt okej, förutom att grädde och chokladmousse fattades. Äter alltid mina våfflor med grädde och chokladmousse, men idag blev det visst ett undantag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0