The Love Guru



HANDLNING, taget från Filmtipset;
Pitka är en amerikan som blev lämnad i Indien som barn och blev där uppfostrad av gurus. Som vuxen flyttar han tillbaka till USA men hans oortodoxa metoder ställs på prov då han måste lösa en konflikt mellan hockeystjärnan Darren Roanoke från Toronto Maple Leafs och dennes frånskilda fru som efter separationen LA Kings-stjärnan Jacques Grande, vilket skickade hennes ex-man på en professionell sladd. Pitka måste återfå paret till äktenskaplig nirvana och få Roanoke att återfå sitt spel så att laget kan bryta den 40 år gamla förbannelsen och vinna Stanley Cup.

ÅSIKT;
Den sög rent ut sagt. Filmen är en komedi och den passade inte mig. Fanns lite småroliga skämt men resten var skit. Den enda anledningen till att jag kollade på The love guru var för att Jessica Alba och Justin Timberlake var med i filmen. Hahah! xD Ingen sevärdig film tycker jag. Den får en 3/10 av mig!

Har du sett filmen? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0