The words begin to overflow, but I know they won't reach you now

Bild lånad av we♥it.com.

Min "have-to-do-list" från igår blev jag aldrig klar med. Lyckades göra allt förutom att kolla på film xD Såg ni melodifestivalen förresten?! xD Hehhe, Anna vann.. precis som undersökningen sa. Hejade inte på henne direkt. Hejade inte på någon speciell faktiskt, men "Keep on walking" var bra. Dels för att han spelade piano och för att M.T sa nåt roligt om honom ^^ Hehhe.

På tisdag är det dags för NP igen.. Engelska denna gång. Är jag nervös? Nja.. lite.. Hoppas det släpper sig när jag sitter där, för om jag är nervös så kommer det gå  åt skogen ;S Ett G och jag är fan nöjd! xD

Idag blir det plugg hos J.P med tjejerna. Får se om det blir nåt plugg ens (A) Nädå, det ska nog bli det! :) Måste fan, har biologiprov på onsdag, spanska på onsdag och so-repotage som ska in fredag. Eller den ska senaste in fredag, men man får lämna in den några dagar senare. Vilket jag kommer att göra! ^^ Skickar in den på söndag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0