Every part in my heart I'm giving out. Every song on my lips I'm singing out. Any fear in my soul I'm letting go.


Taio Cruz - Telling The World
Den här låten var med i Rio, gotta loove!
Ligger halft på sängen och på stolen just nu, visst är jag grym? Yea, typ.. Anyhow, köpte plastskyddet till Iphonen igår och den är på, dock är jag inte nöjd alls. Det lyckades komma massa skit under. Är skitsur, men vad ska jag göra? ;S Gaaah! Vill bara riva bort det... :'( Får se hur det blir efter några timmar, får ju inte använda den i tolv timmar nu..

Kommentarer
Postat av: Danno- Foto & Vardag

Sv; haha , vet inte. Tröja passar väl bäst, jag säger jumper :D men är finlandssvensk så :p

2011-08-28 @ 16:51:52
URL: http://xdanno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0