If you don't want anyone to find out, don't do it.


Nu har jag också köpt skal till den, fast måste också köpa skydd till displayen. Det kommer nog i veckan, får vi hoppas! Håller sakta på att lära mig om iphonen trots att jag har haft två st innan. Okej, JAG har inte haft, utan pappa och brorsan, men you get it! Det är iallafall två dagar kvar av mitt sommarjobb och det känns lite sorglig, men samtidigt en lättnad. Dels för att jag inte gör ett skit, eller jag gör inget ansträngande anser jag, och dels för att jag inte orkar lyssna på dem.. hehhe xD Ond jag är.. :(

Kommentarer
Postat av: felicia

Visst är den! :) aha vad synd :/ Vilken storlek brukar du ha? kram

2011-08-17 @ 18:22:53
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0