It made me raise my game, and I'm still rising, I'm still rising yeah

Jessie J - Who's Laughing Now
Det var ett tag sen jag höll på med teorin så sitter här och håller på med det. Skippar träningen idag. Har nämligen bestämt mig att träna varannnan dag så jag slipper tvätta håret så ofta. Det är ju inte bra att tvätta håret hela tiden som jag ibland gör.. men kan inte rå för det! Älskar känslan av nytvättat hår ^^ Ojuste, på tal om hår, kommer ni ihåg mitt experiment om att INTE tvätta håret VARJE DAG? ^^ Ja, man kan säga att jag lyckades, fast samtidigt inte, hehhe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah taack, den e ganska retard :)

2011-08-12 @ 01:31:31
URL: http://fres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0