But I set fire to the rain, watched it pour as I touched your face. Well, it burned while I cried, 'cause I heard it screaming out your name, your name!

Adele - Set Fire to the Rain
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om YT:s nya startsida... Det är väl snyggt, men ovanligt. Äh, man vänjer ju sig efter ett tag. ;) ÅÅH, känslan av att ha avklarat ett prov och ett läxförhör är underbar för stunden, sen blir det lite osäkert eftersom att man börjar analysera sina svar i hjärnan. Ja, precis så är det för mig, men hoppas på det bästa iallafall! Har typ tre prov kvar innan lovet och dessutom två inlämning tror jag. Om inte mer.. Men det ska gå bra så! :D Ja, jag försöker peppa mig sig.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0