You told him what you like and what you hate. And now I stole your heart and it's way too late.

Mohombi - In Your Head
Hahah! Så jävla egolåt alltså! xD

Alltid när jag bestämmer mig för att köpa ett plagg efter att ha funderat så försvinner de alltid! Så sjuktjobbigt att jag ger upp, typ. Nej, men ska se om jag hittar den i stan efter skolan, om jag orkar. Hoppas att jag hittar den, det är ju 10 % off nu i HM! :D
Förövrigt skrev vi uppsats i engelskan som ska betygssättas och jag blev helt hysterisk när jag skrev. Jag hoppas på att den blev bra, det kändes bra om man jämför med min förra som jag bara slängde ihop som inte hade en struktur alls och språket var keefft! Nåja, nu sitter jag iallafall här och ska plugga japanska. Så jävla jobbigt för jag glömmer allting så jävla snabbt, speciellt när det gäller språk. Om jag inte ständigt lyssnar på det eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0