I did something that I never thought that I would do again.


Hahhaha, knasbild som jag ääälskar! ♥ Fan att J.P inte gjorde nåt knas, skulle vara perfa då ^^
Hur fan ska jag vrida tillbaka dygnet nu? Fyfan vad svårt det kommer bli! :O Hahha, kommer vara helt död första dagen i skolan, sömnbrist... heheh. Anyhow, guess what?! Ett av mina nyårslöften var ju att vara öppen för förändringar, right? Yeah, guess what I did? Right answer får en fett jävla ära av mig här på bloggen! ^^ En liten ledtråd.. eller näää, då blir det lite för lätt ^^

Kommentarer
Postat av: M.G -the female one ;)

HAHA jag vet!!!

Klippte du håret? KORT??? OH MY ROTTEN POTATOE!

2011-01-04 @ 02:59:29
Postat av: M I M I

åhhh jag måste börja vakna tidigt nu också, annars kommer jag ldrig kunna vakna i tid till skolan *:(

2011-01-04 @ 15:23:03
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Emelie TD Nguyen.

sv: åh tack sötnos! din blogg är också grym! :dd seriously.

2011-01-04 @ 21:18:44
URL: http://thuyduyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0