Sometimes is it not only the bad memories that makes you sad, but also the best ones which you know will not happen for the second time.


Jag känner mig otroligt pigg fast klockan är rätt så mycket. Vet inte varför för jag har inte sovit bra alls de senaste två dagarna. Vet inte vad som är fel, men kan bara inte sova. Vaknar alltid mitt i natten av någon konstig anledning. Skitjobbigt, but what to do? Annars har jag bara varit hemma och softat söööönder! Spelat spel med David, hjälpt mamma massor med disk & tvätt. Hon borde vara stolt fan! Sen har jag väntat på att pappa tar ut mig på körning, men det verkar som om han inte göra det. Kanske beror det på att han jobbar.. Nåja, får se nästa vecka då päronen har ledigt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0