Sometimes when I'm lying on the bed and really bored, I'm pretend I'm in a music video.


Sitter och letar efter några nya låtar samtidigt som jag målar naglarna. Fiffig tjej va! ^^ Funderar på att mumsa i mig en chokladkaka med grädde och mogna, goda bananer... Hm.. dilemma or what? Nej, men svaret är tydligt, visst ska jag göra det! Det är lov så det är tillåtet. Imorgon blir det utspring i min skola så ska ta och kolla lite tänkte jag. Vet inte om jag ska köpa studentsaker med tanke på att jag är typ.. fattig? Men vi får se. ;)

Kommentarer
Postat av: MK*

sv: Tack girl! Well först är jag säker på att eyelinern är vattenfast, jag skulle dö om den inte var det, för mina ögon rinner otroligt mycket. Sen så ser jag till att mina ögonlock är "torra". Dvs foundation -> eyeprimer -> puder och then eyeliner :D good luck!

2011-06-14 @ 23:11:14
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0