That split second where you forget why you are laughing and it make you laugh too.


Dagen har bara varit så onödig känner jag, fast samtidigt inte. Vi har äntligen beställt biljetter till London, så ja, vi drar till London i juli! Helt oväntat, nåt spontant som jag hade snackat med mamma. Först skulle vi till Frankrike, men ändrade oss så det blev London. Kommer bli roligt! :) Förövrigt har det varit segt. Orkar knappt göra nåt fast har lyckats röja upp i brorsans skåp! Nu är det bara mitt kvar och mitt rum också. Annars suger vädret men det är lika bra. Ska bänka mig framför datorn och börja på en ny serie tror jag. Om jag känner för det, kan inte riktigt bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0