I live on the beach, get the sand out ya shoes. And all of that changed since I met you.

Jennifer Lopez Ft. Lil Wayne – I’m Into You
Jag som tyckte att datakunskap var helt okej, but now i just lost like a puppy! Lunchen idag var inte okej alltså. Jag lovar, nudlar och ris är heligt för oss asiater, trust me, I knooow. Och vad tror ni man ser i skolan? Jo, kokta nudlar med enbart kyckling. Alltså nej.. det var såå inte okej för min del. Sen äter folk nudlar med ketchup, gräddfil och jag vet inte vad! :O Alltså är asdålig på att beskriva, men tänk er misslyckad vita, vattning nudlar med vit kyckling? Jajo, jag kuta och köpte två mackor och baxa en donuts från en kompis. Min lunch det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0