"The less you own, the more freedom you have" - The drums.


Finally gick det att blogga från iphonen, dock blev inlägget inte fint. Dessutom kom det två bilder... ;S Ska fixa till det om det går... Har iallafall varit och shoppat lite med lillesyrran. Hon blir alltid så avis när jag drar och shoppar med kompisar... JA LISA, DU BLIR DET! :O Anyhow, det var tänkt att jag skulle träna lite idag efter att jag hade övningskört men så blev det icke! Istället blev det en kinesisk film med pappa. & jag har märkt, kan typ ingenting om min historia... dags att läsa Linda... Filmen var väldigt bra och Jackie Chan var också med, yeeey! ^^ Vet inte om jag ska göra en review om den här... Nåja, fråga if ya wanna know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0