Back to black.


Ni ser min fransväska från Ebay, LOVE! ♥ Så underbar. De där svarta, suede kilklackar är också från Ebay. Vet inte riktigt om jag äälskar eller hatar dem.. De såg skitsnygga ut på bilden! Men sen när man fick dem blev det liksom.. njaa.. Hehhe, Aja, kan ju inte lämna tillbaka dem så ja. Får se om jag gör om dem eller inte. ;) Förövrigt luktar den skit! Alltså den luktar typ fabrik! :S Inte najs alls och när jag öppnade den kom det ut massa damm.. så ja, de måste stå ute ett tag innan användning. Tills dess står de i garderoben i en påse knuten såklart. & de andra svarta skorna fann jag på Factory Outlet i Vingåker idag med mamma. ÄLSKAR DET STÄLLET! Måste tillbaka dit och shoppa ännu mer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0