I swear this time. I mean it now.


we♥it.com
IIIiieee.. Det kilar i fingrarna efter att göra något. Skapa något, typ armband. ↑ Såå snöööggt! Kommer ihåg när jag hade massor men den så vet jag inte vad de tog vägen. Kanske är läääängst in i skåpen. Vem vet? Ska se efter i helgen och se om jag kan pussla ihop något utan att köpa tillbehör. Försöker att hålla mig borta från att köpa saker. ^^ Hade förresten NP i SV B, muntligt och det gick bra. Kändes bra efteråt. Hhaha, "attackerade" publiken, så det var lite roligt och bra tycker jag. Alltså att jag fick uppmärksamhet på det sättet. Aja, snart blir det att laga middag. Ska laga lax för första gången, yaiks! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0