The Expendables 2

Textkälla & bildkälla.
 
HANDLING:
Under vad som borde varit ett rutinuppdrag stöter Barney Ross och hans män på en en ovanligt hänsynslös fiende. En man som inte skyr några som helst medel för att lägga händerna på fem ton undangömt plutonium. The Expendables måste såväl stoppa honom från att orsaka kärnvapenkrig som att utkräva en högst personlig hämnd.
 
ÅSIKT:
Var helt hype när jag såg att The Expendables 2 skulle komma men när jag väl såg den så var det liksom.. njää. Alltså den var bra! Don't get me wrong men hade förväntat mig mer. Typ att Jet Li skulle vara med mera. Typ enda anledningen till att jag kollar på filmen.. -.-' Eller inte, men en av anledningarna. Om han skulle vara mer aktiv i filmen skulle den såklart få högsta betyg, but sorry. Mycket action och skratt. Finns så klockrena repliker också så det var roligt! Rekommenderas till alla action älskare! Får en 8/10 av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0