What screws us the most in life is the picture in our head of how it is supposed to be.

Ååååååååh, kilar överallt!! Vill typ kila sönder mina armar just nu... och mitt myggbett! Som tur håller den på att lugna sig nu. Meeen gaah, vad det kilar öööverallt. Jobbigt läge, man vill ju typ inte klia sönder sig.. :S Aja, idag kom jag hem med tre nya par skor! YEEY to me! ^^ Hhaha, 799:- fattigare men 3 par skor rikare! :) Awesome! Funderade aslänge där i butiken om jag skulle ta skorna eller ej men efter massa tjat med M.T så blev det tre par skor. So yeah, I'm happy now! :) Behöver nog inte köpa skor på ett tag känner jag. ^^ Nu blir det lite penga sparande tills jag tycker att jag förtjänar något. Kontrollfreak? Well.. a little.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0