Treated myself with some shopping

Jag tror att mellandagsrean kom tidigare iår. Eftersom att jag slutade skolan vid typ 9.35.. I know, helt onödigt att åka till skolan egentligen, men vad göra man inte för närvaro? Röker närvaron så förlorar jag ju studiebidraget vilket man inte vill ;) Tillbaka till 9.35, så jag pluggade lite och så käkade jag innan jag drog in till stan och skulle träffa P.H. Som alltid ska hon vara en timme sent, men det gjorde inget. Var ändå i paradiset och simmade i kläder (läs HM) Underbart! Fick dock behärska mig lite så att inte alla pengarna försvanna på samma gång. För jag bajsar ju inte ut pengar även om jag önskade att jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0