And I wish i never did. And I wish you would told me.


Remix of Cant Be Friends - Trey Songz, re-writen by E-star
En kompis till mig som sjunger, asgrymt! Eh.. ja, alla på fb skriver om henne så ja.. har inget mer att säga om det bara att hon kommer komma långt. :)
Har iallafall skaffat mig två nya pärmar för att sotera och hålla reda på mina "viktigare" papper, så nu är allt på plats. Dock måste jag köpa en sån där register också, men det får ske senare i livet. Surfar iallafall runt på Ebay och kollar om jag ska klicka hem lite saker. Har alltid velat ha BB cream, men vet inte vilken nyans jag ska ta.. :S Tänkte också passa på att köpa andra saker som jag tror att jag kommer behöva in the future.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0