People wish for things that they can't or have. That's how we are.


Ibland vill man vara bäst på allt. Jag vill typ kunna rita skitbra, fota skitbra, sminka skitbra, styla skitbra, spela piano skitbra, dansa skitbra, alltså listan kan göra låååååång. Men jag antar väl att alla kan inte vara bäst på precis allt även om jag nu vill det. Nåja, har förövrigt lyckats tappa bort minst tre örhängen denna vecka. TRE! Det innebär att tre par är helt värdelösa... Gissa om jag typ är lite irriterad på mig själv. Jag som aldrig tappar bort örhängen. Okej, ska sluta nojja och börja med min review.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2012-01-18 @ 20:27:21
URL: http://nnataliedaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0