Real Steel


Bildkälla & textkälla.

HANDLING;
I en nära framtid är robot-boxning en populär sport. En före detta boxare, och numera misslyckad promotor, tror sig ha hittat en mästare i en övergiven robot och börjar ta sig uppåt i boxningsvärlden. Samtidigt upptäcker han att han har en 11-årig son som vill lära känna sin far.

ÅSIKT;
När jag såg Real Steels trailer på bio blev jag helt tagen! Var bara tvungen att kolla på den och igår gjorde jag det and damn! It's soo awesome! :D Tänk er Rocky ( inte för att jag ahr sett Rocky, jag veet! :( )och Transformers, awesomeness huuuuh!? Väldigt bra och underhållande. Ungen var fett med skön och handligen var lätt att följa. Helt klart 10/10! :D Rekommenderas till alla som gillar action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0