Super beblesh balm


Skrev ett tidigare inlägg idag men tycker att den blev knaas så nu har jag tagit bort den. För er som undrar vad det var så skrev jag typ att NK redovisningen gick piss och museumet var långtråkigt. Anyway..! Har äntligen får min efterlängtade BB cream från Sydkorea och jag har precis börjat använda den. Kan tyvärr inte säga vad jag tycker ännu för har bara använt den en gång men en liten review kommer hoppas jag. Åh, tycker ni att jag ska skaffa ett nytt inlägg med bara reviews? Inte för att jag testar nya saker.. Äh! Iallafall så sägs denna vara väldigt bra för alla asiater verkar använda den vad jag har läst och sett på internet. Har ni förresten märkt att Garnier också har börjat "tillverka" bb creams? Lite småcoolt.. kanske ska ta och testa den också (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0