Because I deserve to shop 'til I drop.


Klänningscollage i repris, orkar inte lägga ihop en just nu..
Sommaren är här och jag mååååste skaffa mig flera klänningar! Så imorgon efter bajs NP Matte C drar jag ock kollar om jag hittar något. Förtjänar att shoppa lite nu efter allt slit! :D Alla tunga arbeten är överstökad imorgon klockan 12.00 och då ska det fan firas med shopping och en glass! Och ska kaaanske börja kolla på VP, beror på hur läget ser ut. Det är typ två veckor kvar innan sommarlov och jag har bokredovisning i engelska, debatt i geografin och seminarium i företagsekonomi. Tror det var allt.. det bör det vara. Får se hur länge jag kan hålla mig till VP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0