Hey I just met you. And this is crazy. But here's my number. So call me maybe.

Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
Lite scary alltså.. vad tänker ni nu då? ^^ Jo, jag har ett arbete i FE B (företag B) och jag håller på att skriva ett arbete om marknadsföring. Och för att marknadsföra på ett roligt och fiffigt sätt så tänkte jag direkt på Dogge Doggelito och så sa läraren att jag skulle kontakta hans kontaktpersoner och fråga hur mkt det skulle kosta att ha honom för att göra mitt arbete så verkligt som möjligt. Så jag skickade ett mail och fick svar idag att jag skulle skicka mitt nummer så vi kunde prata. Skiiitläskigt juu! :O Vet inte om jag ska göra det, men kommer förmodligen göra det med för arbetets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0