Sparkles & gold

Ingen aning om jag har visat er dessa bilder, but here it comes! Vi tog dessa bilder för sisådär 2 veckor sen eller något. Man ser att det är lite oskart här och och det beror på stativet som jag köpte. Stativet som jag köpte är inte världens bästa men den är väldigt bra för nybörjare som jag även om det ibland kan bli lite skakigt så gillar jag den. Anyway, sitter här och kollar på Catfish som V.P sa att jag skulle göra och woow! Är fast för den nu.. Så jävla beroendeframkallande serie. Handlar om kärleksrelationer via nätet och att personerna inte har träffat varandra på riktigt. Väldigt underhållande. Ska fortsätta kolla och försöka plugga. Och kanske gå ner och käka något.. är lite hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0