& now all is left is a wonderful memory.

HEEEEJ! Sitter och käkar glass innan jag drar iväg på årets sista mottagning, WOOPWOPP! Jag har heeelt slut efter allt underbara som har hänt den senaste tiden. Har varit så jävla stressad, irriterad, glad och överlycklig den senaste veckan och det har det varit värt för jag har nu en oförglömlig vecka att minnas livet ut :). Har haft så mycket att göra att jag inte har haft tid för mig själv. Jobb, förbredelser inför studenten, studenten, mottagningen, andras mottagningar, slutskivor och resten av allt vad det nu kan vara. Måste bara passa på att skriva att min studentdag inte kunde ha varit bättre trots alla knasigheter som uppstod. Jag vet inte om/när jag kommer blogga igen för har så mycket annat att göra och njuta av. Dessutom kanske bloggtiden är över för mig som jag redan har skrivit några fåtal gånger. Vi får väl se, men till dess PUUSS!

Kommentarer
Postat av: mb

NEJ! sluta inte blogga kusin, jag som precis ska börja heheh.

2013-07-13 @ 07:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0